مقالات

معرفی بهترین برند های سیستم کنفرانس

برندهای سیستم کنفرانس

برای انتخاب تجهیزات مناسب و باکیفیت، باید با برندهای سیستم کنفرانس آشنا شوید. امروزه برندهای زیادی در ایران و جهان، اقدام به تولید محصولات کنفرانس می‌کنند. کدامیک از این برندها ارزش خرید بالایی دارند؟ برند تجهیزات کنفرانس روی قیمت تاثیر می‌گذارد؟ در این مطلب به معرفی بهترین برندهای تولیدکننده سیستم کنفرانس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 سیستم کنفرانس ایرانی

در کشور ما هم با توجه به افزایش روزافزون همایش‌ها، جلسات و کنفرانس‌های مختلف، نیاز به تولید محصولات و تجهیزات سالن کنفرانس بیش از پیش احساس می‌شود. به همین دلیل برندهای ایرانی زیادی در سالیان اخیر، اقدام به تولید تجهیزات کنفرانس کرده‌اند. برندهای تجهیزات کنفرانس ایرانی هم، محصولاتی، شامل دستگاه‌ها، بلندگوها، میکروفون‌ها، نمایشگرها و … تولید می‌کنند.

برندهای ایرانی سیستم کنفرانس، دارای امکانات و کیفیت قابل‌قبولی هستند و از این نظر چیز زیادی از نمونه‌های مشابه کم ندارند. با این حال هنوز برای رقابت با برندهای مطرح و باکیفیت، راه طولانی در پیش دارند.

معرفی بهترین برند سیستم کنفرانس ایرانی

همانطور که اشاره کردیم، برندهای ایرانی سازنده تجهیزات کنفرانس، کیفیت قابل‌قبولی ارائه می‌دهند. با این حال برندهای ایرانی باکیفیت در این حوزه بسیار اندک هستند.

سیستم کنفرانس ایرانی صمیم تک

سیستم های کنفرانس ایرانی صمیم تک با استفاده از تخصص و دانش فنی بالا مهندسین خودر در زمینه های طراحی و مهندسی صدا توانسته است تا اطمینان ارگان های دولتی و خصوصی زیادی را جلب کند، از این رو مراکز مهمی همچون استانداری ها ، فرمانداری ها ، شهرداری ها و … رضایت کاملی از این برند دارند. با افتخار شرکت آوا تدبیر نماینده فروش سیستم های کنفرانس ایرانی صمیم تک میباشد.

سیستم کنفرانس صمیم تک

 معرفی بهترین سیستم کنفرانس خارجی

سیستم کنفرانس از اهمیت بالایی برای هر برگزارکننده‌ای برخوردار است. اگر به دنبال کسب رضایت حداکثری شرکت‌کنندگان در کنفرانس هستید، بهتر است سراغ برترین برندهای موجود در بازار بروید. در ادامه به معرفی این برندهای برتر می‌پردازیم.

1. سیستم کنفرانس BKR

سیستم های کنفرانس بی کی ار جزو بهترین رده سیستم های کنفرانس چینی به حساب می آیند، و تا به حال در مراکز مهم اداری و تجاری در سراسر دنیا نصب شده اند؛ شرکت آوا تدبیر عامل فروش محصولات بی کی ار در ایران میباشد.

کنفرانس بی کی ار

2. سیستم کنفرانس تلویک

کمپانی تلویک (Televic) در سال ۱۹۴۶ در شهر روسِلاره (Roeselare) کشور بلژیک توسط آقای ون هول با هدف تولید قطعات الکترونیکی و گیرنده های رادیویی تاسیس گردید . و در حال حاضر جزو برند های پیشگام در عرصه سیستم های کنفرانس میباشد.

3. برند سنهایزر

شرکت سنهیزر (sennheiser) در سال 1945 تاسیس شد. این برند عمده شهرت خود را از تولید هدست و میکروفون بی‌سیم به دست آورد. امروزه سنهیزر به عنوان یکی از بهترین برندهای سیستم کنفرانس و صنعت صدا در جهان محسوب می‌شوند. این برند آلمانی محصولات و تجهیزات سیستم کنفرانس باکیفیتی تولید می‌کند.

کلام پایانی

شناخت برندهای سیستم کنفرانس برای تهیه تجهیزات مناسب ضروری است. برندهای زیادی در ایران و جهان، اقدام به تولید تجهیزات سالن کنفرانس می‌کنند. هر کدام از برندها دارای محصولات با ویژگی‌های خاص هستند. به همین دلیل باید با توجه به نیاز خود اقدام به انتخاب یکی از این برندها کنید.

خرید تجهیزات کنفرانس برندهای مختلف از آواتدبیر

شما می‌توانید انواع تجهیزات و محصولات برندهای سیستم کنفرانس را از آواتدبیر تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره  از متخصصان آوا تدبیر به منظور تجهیز سالن کنفرانس با شماره های ۰۲۱۲۸۴۲۰۴۲۶ – ۰۹۱۲۸۴۵۳۱۵۶ دفتر تهران | 05191690564 دفتر مشهد در تماس باشید.

(Visited 200 times, 1 visits today)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =