مقالات

بهترین گزینه‌های آمپلی فایر سیستم کنفرانس

آمپلی فایر سیستم کنفرانس

آمپلی‌فایر دستگاهی است که به‌منظور تقویت صدا در سالن‌های کنفرانس مورد استفاده قرار می‌گیرد. درصورتی استفاده از این وسیله ضروری است که صدا در تمام نقاط سالن به یک‌میزان نباشد. در مواقعی پیش می‌آید که در جلسه و یا کنفرانس صدا قطع و وصل می‌شود و یا کیفیت صدا قابل‌قبول نیست. آمپلی فایر سیستم کنفرانس این مشکل را به‌خوبی حل می‌کند. ما قصد داریم شما را با آمپلی‌فایرهای سیستم کنفرانس و یا جلسات مختلف بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

آمپلیفایر چیست؟

آمپلی‌فایر دستگاهی است که وظیفه تقویت و افزایش صدای خروجی دستگاه‌های صوتی را دارد. این وسیله کیفیت بد صدا و قطع و وصل شدن آن را به‌خوبی رفع می‌کند. در حال حاضر از این وسیله در بسیاری از مکان‌های عمومی مانند ایستگاه‌های مترو، بانک‌ها، فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها و جلسات کنفرانس استفاده می‌شود.

یکی از عوامل بسیار موثر در انتخاب نوع آمپلی‌فایر، متراژ محیط است. قاعدتا آمپلی‌فایری که در یک خودرو استفاده می‌شود، متفاوت از نوع مورداستفاده در محیط‌های بزرگ‌تر مانند فضای اداری است. قطعا در محیط‌هایی با متراژ بزرگ‌تر از آمپلی فایر قوی‌تر استفاده می‌شود.

آمپلی‌فایر از اجزای ضروری یک سیستم صوتی است. درصورتی‌که آمپلی‌فایر مناسب محیط نباشد، افراد مجبور هستند تا صدای بلندگو را بالا ببرند. در این صورت ممکن است بلندگو پاره شود.

انواع آمپلیفایرها

به‌طورکلی 2 نوع آمپلی‌فایر وجود دارد: 1- اهمی 2 – ولتی

آمپلی‌فایرهای ولتی

مناسب‌ترین کاربرد آمپلی‌فایرهای ولتی در سیستم پیجینگ است؛ به‌خصوص محیط‌های بزرگ با تعداد زیاد بلندگو.

آمپلی‌فایرهای اهمی

در سالن‌های کنفرانس که به صدای با کیفیت مطلوب (اصطلاحا صدای گرم) نیاز است از این مدل آمپلی‌فایر استفاده می‌شود. این امکان وجود دارد که آمپلی‌فایرها به‌صورت سری قرار بگیرند. به‌طور مثال اگر سالن کنفرانسی به خروج صدای 200 وات نیاز داشته باشد، می‌توان 2 آمپلی‌فایر 100 وات را به‌صورت سری قرار داد.

‌نمونههایی از بهترین گزینههای آمپلی فایر سیستم کنفرانس

در بازار آمپلی‌فایرهای بسیار متنوع و مختلفی وجود دارند. اما هر آمپلی‌فایر بسته به ویژگی‌هایی که دارد مخصوص محیطی خاص است. در اینجا به چند نمونه از بهترین گزینه‌های آمپلی فایر سیستم کنفرانس اشاره می‌شود.

سخن پایانی

آمپلی‌فایر یکی از اجزای اصلی یک سیستم صوتی است. بدون آمپلی‌فایر کیفیت صدا در سالن کنفرانس و یا هر مکان دیگر مطلوب نیست و با اختلالاتی همراه است. متراژ محیط و مکان مورداستفاده آمپلی‌فایر از مهم‌ترین عوامل موثر در انتخاب و خرید این وسیله است.

وظیفه اصلی آمپلی‌فایر تقویت و افزایش کیفیت خروجی صدا است. در این مقاله سعی شد چند نمونه از بهترین نمونه‌های آمپلی فایر سیستم کنفرانس معرفی شود.

اگر شما هم به دنبال یک آمپلی‌فایر مناسب برای سیستم کنفرانس یا جلسات خود هستید، به سایت آواتدبیر مراجعه کنید.

خرید سیستم کنفرانس دیجیتال از آواتدبیر

اگر قصد خرید آمپلی فایر سیستم کنفرانس را دارید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید با کارشناسان ما در آواتدبیر تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره  از متخصصان آوا تدبیر به منظور تجهیز سالن کنفرانس با شماره های ۰۲۱۲۸۴۲۰۴۲۶ – ۰۹۱۲۸۴۵۳۱۵۶ دفتر تهران | 05191690564 دفتر مشهد در تماس باشید.

(Visited 68 times, 1 visits today)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =